Thursday, July 16, 2009

Wedding Pictures

I don't really understand the people who takes like a billion posed wedding pictures, in ten million different outfits. This is especially common in HK.

真係唔係好明,點解d人要影咁多。嗰d係公園呀,郊外呀影嗰d都算嘞,最唔明既係而家好似好興喺街度影,喺銅鑼灣呀,中環呀,d市區既地方影,影到好似好 in 咁,真係唔知喺度做乜。仲要呢,好多時都唔係著禮服影架噃,男既都ok啦,都係 tuxedo, 女既就唔係著晚裝就係著d唔知乜裙影,我覺得係影寫真多過結婚相,基本上,又唔係結婚嗰日影,又唔係著禮服,又有好多擺 pose 唔知佢望緊邊度既單人相,同結婚都唔知有乜關係。你不如話你影寫真集好過啦。

更攞命既係有時候,個男同女都唔係太好樣,寫真集模式既相真係睇到其他人想嘔,影結婚相唔同,我個人認為,結婚相,either 係結婚嗰日既紀錄,or 係影幸福,所以男女個樣就算唔好都唔緊要,望落去仍然會很順眼,但嗰d懶 in 懶潮既相,真係唔係人人都能夠 pull it off.

仲要好興攞住d一男一女既動物公仔影,真係好唔知想點。如果嗰公仔真係喺你哋兩個人之間有一種 special meaning, then fine, 但好多人真係唔知點解好鐘意影d公仔,懶 artistic 咁,真係覺得有d無謂兼無聊。Once again, I don't see how's the related to wedding,吉祥物牙?!

But there're exceptions. One of my gd frds actually got some _really_ nice ones done. Not too many. But very nice and sweet. 影到好幸福既感覺出黎。喺俾人見到會好羨慕嗰隻。加上我個 frd 個樣幾好架喎,所以我睇完佢d相真係凳佢好開心。雖然我出席唔到佢個婚禮,但都會為佢好興奮!haha...

3 comments:

blueberry said...

so agree a! haha!

joyce said...

this one made me laugh SO HARD.
totally agreed

Dor said...

i can't agree more dear!!!!!!
下下幾個folder咁仲要個個啲景同pose都差唔多...
對於我呢d單身女人簡直係酷刑>.<